Servisa noteikumi
Dokumenta pedējais ataujninājuma datums 21. martā 2025.g..
Dokuments ir saistošs visiem sadarbības partneriem, kas izmanto restoaudit.lv sniegtus pakalpojumus
Juridiska persona: SIA IT Hospitality (turpmāk restoaudit.lv), juridiskā adrese Aleksandra Grīna bulvāris 9 - 51, LV-1002, Rīga, Latvija, reģ.nr. 40203196322.
Noslēdzot sadarbības līgumu restoaudit.lv pakalpojumiem, Klienti pieņem servisa noteikumus, kas apraksta pakaplojumu sniegšanas kārtību, sadarbības laikā regulēto mījiedarbību, datu apstrādes procesus, konfidencialitāti un pakalpojumu ierobežoto atbildību
Izmantotie termini
Sadarbības līgums – līgums par profesionāliem pakalpojumiem, kas noslēgts starp restoaudit.lv un restorānu, bāru, kafejnīcu (turpmāk - Klients). Sadarbības līgums nosaka pakalpojumu objektu, pakalpojuma tipus un kārtību, kādā veidā tiek sniegti profesionalie pakalpojumi.
Profesionālie pakalpojumi – pakalpojumu grupas, kuras tiek nodrošinātas sadarbības ietvaros un pēc līguma nosacījumiem.
Sadarbības līguma SLA - pieprasījumu izveides prioritātes, kas ir saistošas restoaudit.lv pakalpojumiem un aprastītas līgumā;
Sadarbības līguma cena – vienota maksa par periodu atkarībā no izvēlētā pakalpojuma veida. Pakalpojuma cena, kas noteikta līgumā, attiecas uz līgumā iekļautajiem pakalpojumu veidiem.
Sadarbības līguma maksas pakalpojumi - Līgumā neiekļauto papildus pakalpojumu cena tiek aprēķināta atbilstoši cenu lapai.
Servisa pieteikumu apstrādes kārtība – Lietošanas un Apkalpošanas noteikumu definētie pieteikumu saņemšanas, apstrādes un risinājumu sniegšanas kārtība.
Attalinātas pieslēgšanas programmas - standarta programmas, kurus izmanto restoaudit.lv specialisti pakalpojumu nodrošināšanai (AnyDesk). Lietotājam jānodrošinā interneta pieslēgumu, lai restoaudit.lv varētu nodrošināt profesionālus pakalpojumus attalināti
Pakalpojumu grupas:
Restorānu audīts - audits@restoaudit.lv
Restorāna noliktavas uzskaite un Noliktavas kontroles inventūra - control@restoaudit.lv
Digitalizācijas projektu vadība un Administratīva daļa - info@restoaudit.lv
Līguma izpilde
1. Profesionālu pakalpojumu sniegšanas process
1.1. Noslēdzot sadarbības līgumu restoaudit.lv atbildīgais specialists veic biznesa sākotnējo datu izpēti: finanšu, noliktavas uzskaites, darbinieku datus, pieprasot informāciju no jbiznesa īpašnieka, menedžera vai grāmatvedības
1.2. Restoaudit.lv atbildīga persona saskaņo ar Klientu darbības planu vismaz 3 (trīs) primiem pakalpojuma mēnešiem un nodrošina plāna izpildi un papildinājumu visā sadarbības perioda laikā;
1.3. Līguma Puses veic līguma aprakstītus darbus godpratīgi, ievērojot Pušu biznesa intereses un iegūtu datu, instrukciju un rezultātu konfidencialitāti. Iepriekš saskaņojot ar Klientu, rezultāti var tikt pielietoti mārketinga mērķiem, veidojot lietotāju atsauksmes un biznesa mācības (case studies);
1.4. Līgumu var izbeigt līguma noteiktā kārtība vai pēc attiecīgo rezultātu sasniegšanas:
-
Pēc līguma darbības perioda beigām;.
-
Izpildes procesā, ja viena no Pusēm izpildīja visas uzņemtas saistības vai līguma izpilde nav iespējama no Pusēm neatkarīgo iemesļu dēļ;.
2. Pakalpojumu nodrošinašana un datu sagatavošana
2.1. Restoaudit.lv nodrošinā pakalpojumus bāzējoties uz no Klienta saņemtas informācijas. Ja informācija nav nodrošināta no Klienta puses līgumā noteiktajos termiņos, restoaudit.lv ir tiesības pagarināt rezultātu sniegšanas laikus vai atteikties no plāna punktu izpildes, ja datus nav iesniegti pilnā apmērā;
Servisa pakalpojumu nodrošināšanu tikai Apkalpošanas līguma ietvaros balstoties uz nosacījumiem, kas ir atrunāti līgumā.
2.2. Klients izmanto izdalītus komunikāciju kanālus (Telegram/e-pasts) datu saņemšanai, ikdienas kominkācijai un atgriezeniskai saitei. Restoaudit.lv atbildīga persona nodrošinā procesa protokolēšanu un atskaišu/rezultātu datu saglābāšanu Klientam Visą sadarbības laikā un 12 (divpadsmit) mēnešus pēc līguma izbeigšanas;
2.3. Klientam ir jānodrošina attālināto pieeju līdz darba datoriem, ienākošiem dokumentiem, uzskaites un citām informāciju sistēmam, ja tas nepieciešams līguma pakalpojumu izpildei;
2.4. Klientam ir jānodrošinā Restoaudit.lv pieeju Klienta uzņēmuma datiem un jāsadarbojas gadījumos, ja nepieciešama Klienta reģistrācija, informācijas sniegšana trešām personām (LIAA, Digitalizācijas biedrības, VID html.);
3. Pakalpojumu sniegšanas ierobežojumi un konfidencialitāte
3.1. Restoaudit.lv izmanto sadarbības laikā iegūtos datus tikai līguma izpildes nodrošināšanai;
3.2. Visa informācija, ko iegūst Klients par Restoaudit.lv procesiem, darbības modeli, biznesa analīzes IT instrumentiem ir Restoaudit.lv biznesa noslēpums un nevar būt izmantota vai atklāta trešām personam, ja to nepieprasa līguma izpilde pakalpojumu nodrošināšanas mērķiem;
3.3. Restoaudit.lv pakalpojumiem ir konsultatīvais jeb rekomendāciju raksturs un Restoaudit.lv nenes atbildību par faktiskiem biznesa rezultātiem, ja tie sasniegti no Restoaudit.lv neatkarīgo apstākļu un notikmu dēļ. Restoaudit.lv atbildība ir ierobežota ar pakalpojuma summu, jebkādi zaudējumi Klientam, kas izriet no sadarbības, tają skaitā piegādātāju cenu kāpums, darbinieku maiņa, finansējuma programmu darbības ierobežojumi vai finansējuma beigās nevar būt piestādīti Restoaudit.lv nekādā apmērā.
3.4. Klients piekrīt noteikumos aprakstītiem ierpbežojumiem un konfidencialitates prasībam automātiski pie līguma parakstīšanas.
4. Papildus pakalpojumu sniegšana
4.1. Klientam ir tiesības pietist papildus pakalpojumus, kuri nepieciešami līguma izpildei un nav iekļauti līguma cena par papildus maksu atbilstoši Restoaudit.lv cenu lapai;
4.2. Restoaudit.lv nodrošinā tikai tādu papildus pakalpojumu pieteikumu apstrādi, kas aprakstīti sadarbības līgumā. Ja līguma pieprasītais papildus pakalpojums nav iekļauts, Puses var vienoties rakstiski par šādu pakaplojumu nodrošinānas procesu un cenam;
4.3. Klientam ir tiesības sniegt atgriezenisko saiti Restoaudit.lv atbildīgai personai par papildus pakalpojumu risinājuma sniegšanas kvalitāti, ātrumu un atbilstību pieteikumam.
4.4. Restoaudit.lv menedžera pienākums ir veidot atgriezenisko saiti starp Restoaudit.lv pakalpojuma atbildīgo personu un Klientu, ar mērķi uzlabot pakalpojuma kvalitāti, ātrumu un atbilstību.
Klientu tiesības un pienākumi
5. Būt informētam par aktuāliem Servisa noteikumiem, kas publicēti https://restoaudit.lv un darboties atbilstoši Servisa noteikumiem.
6. Sniegt patiesu informāciju par biznesu, norādīt visus atbilstoši līguma pakalpojuma veidam obligātus datus, sekot līdzi pakalpojuma izpildei ievērojot Restoaudit.lv pieteikumu SLA, ka arī sniegt Restoaudit.lv nepieciešamo papildus informāciju, ja tas ir nepieciešams;
7. Ziņot Restoaudit.lv atbildīgai personai par SLA pārkāpumiem: laikiem, kvalitāti un atbilstību pieteikumiem;
8. Sadarboties līguma izpildes procesā, veikt laika korekciju online un offline tikšanām un regulēt pieteikumu svarīguma līmeni, nosakot iespējamās sekas lietotāja uzņēmuma darbībai, ja tas nav pretstatā ar šiem noteikumiem..
9. Sagaidīt pakalpojumu izpildi SLA un līguma noradītajos termiņos un ieteikt korekcijas Servisa noteikumiem servisa kvalitātes un ātruma uzlabošanai.
Restoaudit.lv tiesības un pienākumi
10. Nodrošināt Servisa noteikumu izpildi un nepārtraukti sekot līdzi Servisa noteikumu aktualizēšanai.
11. Pilnveidot pakalpojumu pieteikumu apstrādes procesus ieviešot papildus instrumentus vispārējās Restoaudit.lv darbības uzlabošanai.
12. Veikt komunikāciju ar Klientu, informējot par plānotajiem uzlabojumiem Servisa noteikumos,, ka arī ievērot Klienta sniegtās Servisa noteikumu uzlabošanas rekomendācijas, ja tās nav pretstatā ar aktuāliem Servisa noteikumiem.
13. Patstāvīgi plānot pakalpojumu izpildi atbilstoši līgumam un SLA, ka arī saskaņot ar lietotāju pakalpojumu izpildi un nosacījumus, ja SLA netiks ievērots, norādot objektīvus iemeslus katrā konkrētajā gadījumā.
14. Patstāvīgi novērtēt katra lietotāja pieteikumā sniegtās informācijas veselumu un patiesumu, svarīguma līmeni, ievērojot lietotāja sniegto informāciju.
Ieteikumi un rekomendācijas
Restoaudit.lv regulāri apkopo rekomdācijas un ieteikumus darbības uzlabošanai no Klienta:
-
Restoaudit.lv kontaktpersona visiem pakalpojumiem - Konstantīns Taļikovs
-
Telefona numurs: +37122830328
-
E-pasts: info@restoaudit.lv
Servisa noteikumi ir neatņemama sadarbības līguma sastāvdaļa, kas publicēti https://restoaudit.lv. Parakstot sadarbības līgumu Klients automātiski piekrīt Servisa noteikumiem..
Dokumenta pedējais ataujninājuma datums 21. martā 2025.g.